twilight 2

22 11 2009

wow :O :O :O acum a fost prima data cand am vazut filmul Twilight si credeti-ma (cei care inca nu l-ati vazut) ca este extraordinar de bine realizat, frumos, dramatic si emotional🙂 asa film nu am mai vazut. in 20 noiembrie dupa cum stie multa lume a aparul Twilight 2 (New Moon) eh ia-ta ca nu exista subtitrare pentru el inca dar de abea astept premiera filmului in Cluj de la care cu siguranta nu voi lipsi😀 acum va las pentru ca e tarziu😉 dar cand ma trezesc iar am sa ma holbez la el pentru ca e foarte foarte foarte placut🙂 aaa…the love is here😀


Acțiuni

Information

4 responses

22 11 2009
xmusikxkod

Si eu is curioasa sa vad New Moon,dar odata ce am citit cartea,stiu cam la ce sa am astept:))

22 11 2009
darkemdo

oo🙂 ai citit cartea😀 eu nu…am citit eu prin revistele Bravo despre film dar nu l-am vazut niciodata si in noaptea asta m-am holbat la film, la 1 ca 2 pana apare pe net

23 11 2009
xmusikxkod

:))kwl ,kwl

23 11 2009
darkemdo

adica???😐

Lasă un răspuns

