conjugarile verbelor :)

20 11 2009

verbul „a ploua”

eu plou

tu ploi

el/ea ploua

noi plouam

voi plouati

ei/ele ploueaza

verbul „a caca”

eu cac

tu caci

el/ea caca

noi cacam

voi cacati

ei/ele caca

verbul „a zbura”

eu zbor

tu zbori

el/ea zboara

noi zburam

voi zburati

ei/ele zboara (mnoh…asta nu e comic😐 )

trebuie sa inventez ceva ca sa imi revin din raceala🙂

verbul „a Americii”

eu Americesc

tu Americesti

el/ea Americheaza

noi Americam

voi Americati

ei/ele Americheaza🙂

ce sec😐


Acțiuni

Information

3 responses

8 12 2009
TigeR

eu te fut in nas
tu te futi in nas
el/ea te fut in nas
noi te futem in nas
voi il futeti in nas
ei/ele nu te fut in nas ca numai au loc de ceilalti

10 12 2009
darkemdo

apoi daca ai asa putulica incat numai in nas ma poti f*te…ce sa facem…dar ai fost amuzant😐

16 12 2009
darkemdo

si…strada doamnei din apropierea bisericii ruse ti se pare cunoscuta??? fi sigur ca nu scapi asa usor mai exact asa esti de fricos si de fraier incat ma injuri de la biblioteca nationala a romaniei…pai logic, tu nici macar un cacat de pc nu ai (pc=pi-si=personal computer=calculator) am un mesaj special pentru tine F*CK OFF!!! si data viitoare cand ti se scoala p*la scrie-mi de la calculatorul tau personal, manelaru’ p*lii. pun pariu ca esti adult deci si pedofil si pun pariu ca barbat, mai esti si gay, si asta nu e nimic dar nu esti gay, ci travestit😆 esti un cacat cu ceapa in fata mea, sudist prost!!! (nu ma refer numai la domnu’ TigeR restul tot respectul)

Lasă un răspuns

