chopilu’ mic, te sustin!

14 11 2009

hey! tocmai ma uitam pe blog-urile pe care le citesc mai des, si ce vad? o postare incredibila, dar adevarata…dupa cum vedeti aici este purul adevar, cititi postarea si spuneti-mi ca nu e adevarat…pentru ca ESTE ADEVARAT…si eu am avut profesori care veneau beti morti la scoala (in generala), profesori cu elevi favoriti iar ceilalti nu mai conteaza (acum, in liceu) si multe alte specimene…dar nimeni nu le face nimic, bine ca pe doamna GREABU ADRIANA au scos-o din liceu pentru ca intra la pensie, au pus-o pe mula asta paduchioasa la dirigentie, care se pierde prin „buda” scolii…asa e mai bine, haideti, aruncati cu cacat in noi ca doar noi suntem viitorul!😡

p.s. despre telefoane si alte gad-get-uri…profesorul are voie sa le i-a de la elevi dar in pauza le inapoiaza, nu ca si la noi in liceu unde ce e confiscat, asa ramane

p.p.s. ce regulament e ala ca la o abatere de la regulile scolii elevul primeste pedeapsa de a spala un coridor…da’ ce p*ula mea? de aceea nici nu am semnat regulamentul si NU, NU sunt de acord

p.p.p.s. REGULILE SUNT FACUTE PENTRU A FI INCALCATE!!!


Acțiuni

Information

4 responses

14 11 2009
chopilu' mic

thank you🙂

14 11 2009
darkemdo

oricand🙂

16 11 2009
roby

te-am adugat

16 11 2009
darkemdo

la blogroll?

Lasă un răspuns

