verde stop? wtf???

4 11 2009

intr-o zi…cum mergeam relax cu sora-mea de brat, pe scarile mall-ului erau doua tipe imbracate in alb si verde, eu trec cam la un metru de ele dar un striga brusc catre mine punandu-mi intre ochi un cartonas >>> “VERDE STOP! ai cartela Cosmote la tine?”😐 era sa ma cac pe mine de sperietura😐 ii raspund cu greu “nu…am Orange” si atat a trebuit sa spun incat tipa sa imi vorbeasca de toate ofertele pe care aceasta retea de telefonie mobila le are si ce puteam primi daca aveam cartela la mine. din pacate nu folosesc Cosmote pentru ca toti prietenii mei sunt pe Orange (mai ales de cand au venit cei de la Orange in toate liceele din Cluj) chiar daca reteaua verde are mult mai multe oferte, mai ieftine si semnal foarte bun. pana acum nu am fost speriat pe strada, dar sora-mea a fost, era cu un var de-al ei si mergeau inainte de sarbatorile de iarna pe strada…si cum la Piata Marasti sunt alea cu “sosete, sosete, nu stiu cat bucata” una dintre ele isi continua dialogul apropiindu-se de ei “sosete, sosete, petarzi vreti?”😆 cea mai f*tuta faza😆 si sunt petarde nu petarzi😆

p.s. – sunt singur la parinti, sora-mea e o prietena foarte buna de-a mea😛


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

