am scapat :D

3 11 2009

nu mai am conturi pe cine stie ce site-uri🙂 am scapat de toate😛 si cu siguranta ca daca mai imi fac ceva, acolo raman…am sters tot din pc cu parole si tot, iar acum ma bucur de libertate, insa, cand am sa mai imi fac ceva conturi am sa le pun intr-o postare si am sa va anunt si pe voi de ele ca sa putem tine legatura oricand si oricunde😉 totusi…oare ce fac acum persoanele de pe NeoGen sau Netlog?…nu pot sa stiu…oricum, in cazul in care ma gasiti aici, retras intr-un blog, lasati comentariu cu un mail de-al vostru pentru ca as vrea sa mai vorbim, cu toate ca numai numele este de aceste doua retele de socializare sunt undele persoane (doua la 300) cu care poti vorbi ceva interesant, subiecte noi si multe altele nu numai despre sex😐


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

